Monday, December 13, 2010

My special friend up here is Nur Shameera Hanim. Yes, she’s pretty and so damn sweet. And dye sgt lahh berkepimpinan. Buktinya, dye mmegang jawatan sebagai; Naib Presiden Badan Wakil Pelajar Maktab Rendah Sains MARA Kepala Batas. Alahai, Iera my Sunshine nie pandai gilaa weyh! Superb genius lahh katakan :) I love her very much and miss her a lot too -___- Sunshine, bila nk jumpa nie? And btw, she’s the best! Amboi, sopan santunnya dan lembut tutur katanya sangat lahh yg terbaik! Perghh, dye mmg cukup pakej lah kata kan untuk gadis yang sempurna segala-galanya. Wahh, I’m proud to have a friend like her. Iera, rindu lahh. Datang KL lahh or lawat I kat Taiping nie. Haishh, dh lama tk jumpa dahh ;(
Yasmin Anuar and Addriana Batrisyia. Alahai, the one yg pegang camera tu lahh Yasmin. Gee, comel gilaa dye and full of smiles :) Susah betul nk tengok dye nangis-nangis ke ape ke. Selalunye happy-go-lucky je. Excited je I tengok dye. Yea lahh, she always makes me happy. Thanks a lot dear! Whoa! Miss you too sygg. Kerenah dye, kenakalan dye selalu buat saya  bahagia je berkawan dengan dye. Dan Yasmin, kau mmg suka sgt bergambar en? Hhaa. I think almost every photos have her face in it. Yea tk Min? ^^ Behind her is my beloved Homeroom Sister. Awww, she’s so sweet and very very pretty. Add, you dh makin cantik kan skrg? How’s your life? Dah lama tk dengar cerita dah. I text her bilaa teringat kat dye ajee en. Jahat betul I. Tk pe Add. Nnti I will always stay in touch with you okay? Btw, nk jumpa kau lahh Add! Rindu gilaa suara gelak tawa kau tu. Tmbah lagi kalau ade Merry sekali dengan kau en? Hhaa :D Sumpah korang sangat best! Love you lahh Add :)
Nur Shakira; Kyra is way too gorgeous, pretty and popular for me. Make sure you choose the right boyfie tau Kyra? Don’t make them hurt you. If they did, tell me. Cakar kangg laki-laki tk guna tu baru tau. Hhaa :D Be aware yea you guys. Better watch your steps first and do treat her nicely okayy? Or something will happen to you. Hhee. Awww, she’s my dearest friend ever. Kyra, miss you a lot too. Thanks for being my loyal listener and the best friend I ever had. You mean a lot to me. Everything about her are very special to me. Knowing her, loving her, is the luckiest fate I ever had in my life. Dear, take good care of yourself. And yet, I will always listen to your advice ^^ Hhee. Guy B en Kyra? Thank you sygg. Mmuahh :*
Kakak! Haishh, mcm mane aku kenal kakak nie pun aku dh tk ingat dh. Tapi yg pasti sekarang kita amat rapat en kakak? Hhee :) Skrg she’s 18 years old, 2011 nnti 19 years old lah en? Eh, terlupa plak nk introduce. Her name is Masthura Yahaya. I called her Kak Mas. Mybe aku kenal dye sebab dye main bola baling kot masa tu. Eh, ade kene mengena ke dye main ke tk? Haishh, ntah lahh. Yg penting, dye kakak yg sangat baik. Dan memandangkan dye taip sesuatu about me kat blog dye. Saya pun nk gak taip sesuatu untuk dye. Nahh!
KAKAK, SAYA SAYANG KAKAK :)
Awww, susah tau nk sebut depan-depan. Hhee. Nnti kita jumpa yea sis? Kakak lahh jemput Wawa kat rumah. Dah ade lesen takut nk bawak plak ke? Hhee. Ape daaa.
posted by Najwa Najihah at 6:51 PM |