Sunday, December 12, 2010
From left in front; Nik Nur Nasuha, Nadirah, Teacher Zahirah, Wanazwin, Atika Safira
From left at the back; Nur Najihah, Fatin Nabilah, Nurul Jannah, Siti Mursyida, Nur Aisyah, Nadiah
Tiada dalam gambar; Noor Faliza, Raihan Athirah, Najwa Najihah
Simple words about them; Twelve Girls not included me
Nik Nur Nasuha; Cek Mek Klate nie cantik gilaa dan merupakan salah seorang Pembimbing Rakan Sebaya. Sumpah, putih gebu betul kulit dye. Still she’s kinda genius too you know. Kecil je saiz fizikal dye tp mulut tue, amboi! Petah betul berkata-kata. Dye lahh antara calon wakil kelas dalam Pertandingan Debat. Macam-macam idea dye bg and macam-macam lahh dye bidas. Cergas otak lah tue en (?) ^^ And yes, she’s the best :)
Nadirah; Alahai, mulut si peramah nie? Sape yg tk kenal (?) Angkat tangan (!) Haa, sumpah korang tipu. Dye nie aku rase semua org kenal. Betul tk Maresmart? :) Dan dye lahh Naib Presiden Pembimbing Rakan Sebaya MRSM Taiping 10/11. Kecil gak badan dye macam Suha tp suara dye, bhaii! Macam halilintar babe! Kalau dye cakap kat kelas, sampai kelas 10 pun bleh dengar tau. Eh, jauh tau jarak dye. Dah la kelas ktorang style hujung dunia kat mktb tue. Hebat hebat ^^
Wanazwin; Ape yea? Aku tk rapat sangat ngan dye nie. Tapi, she’s kinda freaking damn awesome gak. Even aku tk de lah kenal dye sgt. Eh, dye nie hardworking gilaa. Kalau nk ape-ape, she’ll put all of her effort into it you know. Yeah, rajin dalam segala pekerjaan. Aku mmg tabik spring lahh kat dye. Yes, go go Chaiyok Wana! I’ll always support you from the back. And dye seorang ahli BITARA juga tau :)
Atika Safira; A pretty, gorgeous and hot girl in our class. Yeah, another BITARA in our class. Dye memegang tanggungjawab sebagai Photographer Kehormat untuk BITARA ^^ Yeah, she’s kinda look a profesional of course. Aku sukaa tengok semua gambar yg dye captured. Semua lawa gilaa lah! And she’s a mix with Indonesian. Both of her parents are Indonesians :) That’s why she’s pretty. Org ckp muka dye sebijik macam Raja Farah. Alaa, yg artis tue :D Sama gilaa en? Lawa dan nampak elegen yaww!
Nur Najihah; Heyy, dye curi nama saya (!) Hhee. No matter. Sharing is caring en? Hhaa :D Dye nie mmg gilaa study. Kat mane-mane aku tengok dye dgn buku latihan dye ajee. Haishh, tk pecah otak ke kawan? Asyik study je memanjang? Nak buat mcm mane. Hobi naturally dye lahh. Kalau dye tk score exam kali nie, aku tk tau lahh. Dye dh bersungguh-sungguh kot. Tension nk gilaa aku tengok dye tiap hari macam tue. Alahai, yg penting kau bahagia.
Fatin Nabilah; Cubemate aku yg tercinta. Weyh, aku rindu gilaa baju kelawar kuning kau! Hhaa :D Hot bhaii. Cewahh, dye nie pandai tau. Jangan pndang sebelah mata je dye nie  yea. Btw, dye dalam alim-alim nie rock gilaa tau. Seriously, aku dgn dye kalau kat dalam cube sukaa betul nyanyi kuat-kuat. Mentang-mentang suara sedap. Hhaa :P Lepas tue kene Shhhh dengan semue org. Padan muka ktorang tp lepas tue buat lagi. Hhee. Mmg tk sedar diri langsung lahh. Hhaa :D Lepas light off, pergi menari kat tengah-tengah wing tue. Aduhh, merepek je kitorang tengah malam. Orang suruh tidur, kitorang buat kerje lain. Mane susah nye nk bngun esok pagi. Hhee. Rindu kau cubemate ^^
Nurul Jannah; PKSU Kelas aku yg paling hot dan berwibawa sekali. Heyy, sexy! Hhaa :D Kita byk kenangan pahit manis bersama en? Dah la kita selalu balik awal prep. Eh, kita punctual gak pe kn? Ikut masa lahh. Hhee. Nasib baik tk kene maki dengan Syed. Hhee. *Alahai, Syed baik lahh weyh. Btw, Jannah nie suka bende-bende yg related dengan Korean atau Japanese. And dye plg suka baca novel BI. Tambah vocabulary kata nye. Hhee :) Bagus, tambah ilmu kn Jann? Btw, kau pakai selendang mmg hot weyh!
Siti Mursyida; Naib Presiden Lembaga Disiplin Pelajar. Aku okayy je dgn dye sebab she’s an easy going person. Geee, I think so :) Dye actually okay je kalau korang kenal dye betul-betul. Tapi masalah nye kadang-kadang takut gak aku nk tegur dye. Nmpak macam garang je lahh. Serammmm nk tegur (!) Tp tk pe, I know she’s doing her duty and responsibility. Yeah, I understand her feeling. Btw, aku sukaa kawan dengan dye sebab dye penuh dengan senyuman :) Susah gak la nk tengok dye marah unless korang yg mmg nk cari pasal dgn dye tue, lain cerita lahh. Haa, dan dye nie merupakan salah satu Junior kesayangan Senior tau ^^
Nur Aisyah; The only one EMC in our class. She’s smart and intelligent too; I admit that. Yeah, like her cousin; Iddeen. You know him right? If you don’t, just act that you know him anyway ^^ Awww, I’m really really love the way she talks. She seems so; Believe in herself :D Yeah, sangat penuh dengan keyakinan lahh. Btw, she speaks Malay ‘baku’ :) Cute and really really cute. I like that cause it shows her so unique. Her mom works at HQ MARA and quite an important people there. Additionally, I think she’s perfect :)
Nadiah; Aku tk rapat sangat dengan dye nie. Tapi all I can say is she’s helpful and cheerful :) Bahagia je aku tengok dye bahagia. Macam tk de langsung masalah yg melanda diri dye. Pelik betul aku -.- And she’s rock babe! Yeah! Itu mmg style natural dye of course. And I like her :D
Noor Faliza; I think I have talk a lot about this girl. Dalam blog aku yg satu lagi tue lahh. Eh, untuk korang yg tk kenal lagi pasal dye. Nnti je lahh aku buat post special pasal dye yea? Btw, aku cakap pasal good things je tau mengenai dye dalam blog aku yg satu lagi tue. Hhee. Jangan nk menuduh plak (!) Penat dahh nk merapu pasal dye nie. So, kat sini nk simpulkan sahaja sikap-sikap dye. Hmmphh, ape yea? Bising, laju gilaa dye cakap, genius, chubby dan bagi saya dye macam penguin! Awww, comel gilaa :) Hhee.
Raihan Athirah; Dye pun satu-satunya ALK dalam kelas aku. Amboi, kalau pergi Koop je mesti aku cari kesempatan bayar dulu baru ambik barang. Nnti ramai orang. Eleh, aku bayar kat Raihan ajee :) Itulah kelebihannya ade kawan-kawan di sekeliling kita. Dan dye mempunyai semangat yang sangat tinggi untuk berjaya dalam hidup dye especially dalam bidang akademik. Raihan, aku selalu sokong kau. Kita akan berjaya bersama-sama. Amiin :)
Heyy, penat aku taip korang tk baca pun? Hai, nie yg malas nie. Maki karang baru tau. Cehh, tk mengharap pun lahh korang baca. Kalau berminat, baca; Kalau tk, berambus. Yea la, buat ape menyemak kat sini. Dah la :P
posted by Najwa Najihah at 6:00 AM |