Sunday, December 12, 2010
Wahh, PFL; You make me happy today. Thanks yaww :) Kau shuffle mmg buat aku ketawa sakan lahh. Terima kasih la dekat Yana sebab bawak kau dtg jumpa aku. Geee, dh lama tk jumpa kau la kawan (!) Rindu dowh. Alahai, perangai kau tetap sama. Tk berubah langsung. Sama je korang dua orang nie. Nothing change at all. Hee, I like that ^^
I guess you can’t stay much longer right? Esok dh kene balik Singapore balik kn? No matter lahh. Hhee. These both twins always make me happy. Awww, sahabat sejati selamanya lahh :) I will miss you both a lot!
Putera Fareez Luqman
Dulu orang kata dye nie handsome la, comel la, kacak la. Geee, yea ke? Hhaa. Nthla, I don’t feel nothing about him. Mybe sebab dh kawan lama kot. Semua rahsia kongsi bersama tk? Susah sikit nk stay in touch dengan mamat nie. Asyik kat Singapore je. Kalau tk Singapore, kat London tue. Family business yea? Tk pe, dimaafkan. Benda yg aku tk paham nye, sampai sekarang mamat nie still tk de girlfriend. Heyy! Kata handsome, satu pun tk de ke? Pelik lah kau -.- Suka membujang kot dye nie (?) Nth la. Hhee. Aku pernah tanye dye dulu. Hmpphh, he said that he got his own reason. Alaa, dgn aku pun nk berahsia ke? Eleeh, tk heran pun lah. Nnti aku tau jgak. Hhee. Kembar kau kan ade? ^^ Most important is he’s a very good listener.
Puteri Fariesha Liyana
Alahai, dye dgn abg dye nie tk byk beza pun. Nakal dyorang sama je. Suka sakat orang. Cakar kangg baru tau. Hhaa :D Gaduh main-main dh biasa dh between ktorang tiga orang nie. Biasanye sape start dulu? Abg kau yg kejam tue lahh :P Btw, Yana nie cantik, menarik dan hot weyh. Sumpah tk tipu. Dah la kau nie pandai. Tk bleh blah. Mmg cukup pakej lahh. Hmphh, rindue kau gilaa lah. Seriously, bila nk stay tetap kat Malaysia. Haishh, sunyi la aku macam nie. Ape la kawan :) If you read this, cepat sikit balik Malaysia! Aku nk jumpa tau. Hhee. Plus dye popular tau. Eh, mesti lahh.Dah cantik, pandai plak tue. Mane tk popular nye. Kaya lagi, yea la dua beradik je tinggal kat rumah villa tue. Mane tk kaya nye. Yg penting, I miss her a lot. Nnti balik KL, jumpa aku dulu tau. Promise? :*
posted by Najwa Najihah at 5:34 AM |