Sunday, December 12, 2010
Tentang diri Maher Zain:
-       Dalam reka konsertnya di Malaysia Maher Zain berkesempatan melawat Langkawi dan gemarkan makanan seperti sate dan bihun
-       Memiliki sarjana muda dalam bidang Kejuruteraan Aeronautik
-       Berasal dari Lebanon tetapi sejak umur lapan tahun berhijrah ke Sweden
-       Tersenarai di kedudukan nombor satu dalam Carta Amazon’s World Music dan nombor sembilan dalam Carta R&B
-       Selain Malaysia, Maher Zain turut mengadakan konsert di Algeria, Australia, Belgium, Kanada, Mesir, England, Perancis, Sweden dan Amerika Syarikat

Asal aku balik Wing B aku yg tercinta tue je, mesti ade orang cakap pasal Maher Zain. Alahai, musim Maher Zain rupa nye kat maktab aku skrg nie. Eh, ke kat Wing aku je? Tak tahu la. Yang pasti, setiap hari mesti tak sah kalau aku tk dengar ade orang nyanyi lagu Maher Zain. Kalau tk cube-mate aku Fatin tue, mesti Aisyah. Alahai, apasal lahh yang dua-dua orang nie tengah kemaruk sangat dengan Maher Zain nie (?) Tk pe la, aku faham perasaan dyorang. Sama la macam aku jugak. Orang minat selebriti, biasalah tue en? ;)

Alahai, macam lahh korang tk de selebriti yg diminati? Tipulah macam tue :P Hhee. Btw, dalam banyak-banyak lagu Maher Zain tue kan, aku plg sukaa dengar lagu For The Rest Of My Life. Awww, lagu tue sangat sweet :) Korang suka lagu dye tk? Haaa, yg mane satu? I think semue lagu dye best kn? Yes ^^ Kan dye buat special khas buat isteri dye yang bernama Aisyah. Best nye kan? Mesti isteri dye cantik sangat! Alahai, untung betul dye. Seorang suami menghargai isteri nye dan berjanji akan menyayangi serta bersama dengan nye sepanjang hayat. Alaaa, aku nk jugak hidup macam tue. Yea la, bukan ke itu impian setiap wanita kat dunie nie? Hidup bahagia sepanjang hidup nye ^^
posted by Najwa Najihah at 5:30 AM |