Sunday, December 12, 2010
I’m tired of too many assignments these holidays. You?
I was babbling about Harris and I think Yana has become a very good listener for me all day long. Hhee, thanks babe :) Btw, sorry lah tk bleh hangout dengan kau. Nnti bila parents aku dh balik, aku kluar lah yea? Jgn lupa bwk sekali kembar kau yg havoc tue. Hhaa. Boleh pau dye belanja. Hhee :D
Heyy, bosan gilaa hari nie. Minggu nie ingatkan nk siapkan Folio Kerjaya. Haishh, bahan plak tk de. Nk buat macam mana. Internet pun macam gelong je skrg nie. Benci betul. Rasenye dh sebulan dh aku tk bukak FB. Hmphh, terpaksa lahh tunggu parents aku balik mggu depan. Baru bleh bkak ^^
Folio Kerjaya aku terpaksa buat balik. Ter-delete kot hari tue. Haishh, malang betul nasib. Plus aku tk ingat ape aku buat hari tue. Hishh, stupid assignment! Geee, nasib baik homework aku tinggal Bio dengan Agama je. Tue pun separuh je lagi nk siap. Study? Hee. I guess I just studied Add Math, Math, Bio, BI dengan Sej je. Alahai, subjek G10 aku tk sentuh ape pun. Well, Tasawwur tue nnti last week nk bkak sekolah je la aku sentuh ;)
Pengenalan, penghargaan, biodata, sebab pilihan dan definisi kerjaya je baru aku siap buat untuk Folio Kerjaya hari nie. Selainnya, tk boleh buat ape dah. Wawancara? I wish I can found someone, please? Hahh! -.-
Lagipun aku perlukan banyak masa sebelum nie nk pilih kerjaya apa. Sebab tue kelam kabut jadi nye nie. Dulu bukan main sakan lagi nak jadi Doktor Pakar Bedah. Now, I’m blank. I don’t even know what am I gonna be when I’ve grown up. Lepas Minggu Kerjaya hari tue mmg berminat gilaa dengan bidang Aeronautical Engineering. Ianya nampak menarik and I want to give it a try. Mybe I can learn something. But sekarang aku tk yakin nk ambil bidang tue. Tup tup, aku tetap pilih nk jadi doktor gak lah. Yeah, muktamad. Doktor ape? Only I know about it :D
FOLIO KERJAYA, SEMINGGU SIAP!
posted by Najwa Najihah at 5:28 AM |