Thursday, December 9, 2010
School is fun when we have exams (?) Sape sokong (?) Korang mmg pelik -.-
Btw, I want to wish to all SPM Candidates di seluruh Malaysia; Good Luck to you guys and girls! Make sure korang jawab semua kertas exam tue betul-betul yea. And kepada Kak Amy di MRSM Taiping, I hope you can do your best to answer all the questions. Kak Amy ialah Caring Senior yang plg baik pernah saya ade. Thank you Kakak Tercinta. And sorry sebab jarang jumpa kakak. I think I’m hardly see you around the college. Hhaa :D Dan Kak Amy tersangatlah comel tau. I don’t lie. Heyy, she’s an Exco Sukan macam saya juga tau. Yeah, mewarisi bakat Kakak Angkat tk yea Wawa? Hhee ^^
Kepada Seniors 515 juga, I know you can always do the best in your examination. Awww, korangg hebat tau! We, The Juniors always pray for all of you. Straight A+. Amiin :) Btw, jangan lupa harumkan nama MRSM Taiping okay? No 1 sentiasa :)
YEAH, MARESMART TERBILANG^^
‘WE WILL ENSURE THAT THE GOAL OF MJSC TAIPING TO REMAIN NO 1  BECOMES A REALITY’ – InsyaAllah. Itulah yang kita berjanji tiap hari en :)
Apasal post aku pasal Maresmart je nie (?)
posted by Najwa Najihah at 6:55 PM |