Sunday, December 12, 2010
Hmphh, bleh la tahan best nye. Tup tup tk sedar plak yg aku dh setahun lamenye aku belajar kat MRSM Taiping nie. Tk sedar langsung weyh! Aku rasa mcm baru je melangkah masuk Maktab nie. Mksud nye I’m almost 17 years old. Hell yeah, mmg tk sangka gilaa.
Well, people here are great. Really, but most of all they are totally genius! I feel bad cause I’m not as good as them. But they are friendly and easy going people ^^ I’m truly like that. Btw, I knew such great people around me; Especially, Mai, Alin, Dayah, Felly, Fatin, Nad, Jiha, Jonnet, Aibo, Adel, Leha, Lily and Suha. Of course most of them from 415 and 404. They are my closest friends there.
Well, Mai is a very good listener. She always there when I need someone to talk to. Yes, most of my secrets, she already knew about it. Make sure you be a good secret keeper Mai :) I trust you. And about that R guy, yang tue paling penting sekali tau. Don’t tell anyone. Pasal benda tue, mmg Top Secret lahh. Pffft, kalau kau bgtau sape-sape mmg nahas lahh kau aku kerjakan. Hhee.
Pasal classmates aku plak? They’re awesome (!) Especially my homeroom; I guess (?) No comment about them. Nnti aku hurai dalam post lain. Tk de mood lah -.-
Yg paling aku sukaa, Wing aku yg tercinta (!) Alahai, gempak lahh korang Bloom Armour. Geee, mane tk nye. Kapten dengan Co-Kapten pun havoc pe. Hhee, Leha dengan Fatin pun sekepala je dengan kita. Mane tk wing jd kucar-kacir setiap hari. Hhaa. LDP pun pening pe.
Dayahhhh! Kawan yg paling aku sayangi walaupun dye kadang-kadang a little bit too annoying. Okay, mybe not a bit. She’s too annoying! Tk pe lah. Aku sukaa kau mcm tue. Serupa macam aku je ^^ Hhee. Kau dh banyak berjasa pada aku en. Terima kasih kejut aku pagi-pagi. Awal pagi plak tue. Kalau tk, clear lambat lah aku jadi nya. Thanks a lot babe! :)
Byk lagi aku nak cerita nie. Tapi, ade hal jap. Lain kali lahh yea. Dalam post akan datang kot. Insya Allah ^^
posted by Najwa Najihah at 5:37 AM |