Saturday, December 25, 2010

Hari nie pergi Majlis Konvokesyen Pelajar Cemerlang kat Masjid Asy-Sharif. Ouh, sebenarnye aku malas nak pergi. Tapi memandangkan aku tk de benda nak buat, aku pergi je lahh. Cehh, lama gilaaa aku tunggu nak start majlis.
Bosan. Aku borak dengan Syafiqah. Aduhh, dye cantik dowh skrg. Sumpah tk tipu. Ayu je :) Jumpa gak dengan ex-Binjai dulu. Alaa, aku punye primary school dulu. Haledah, Syuhada, Hasmah, Ramzan, Farid dengan Asraf Faiz. Dyorang still sama macam dulu. Yg paling best, mcm-mcm cerita ada. Hhaa. Orang dengar taklimat, ktorang borak. Berbudi bahasa betul kitorang. Tk lama pun. Lepas tue ambik hadiah. Dah habis tue, budak laki terus blah. Eh, suka hati dyorang je. Majlis belum habis lagi lahh. Tk kisah lah kan.
Majlis tamat je, snap snap gambar jap. And then aku balik. Grrr, I’ll miss that girl already! Nur Syafiqah bt Mohd Mashoti. Nnti story mory lagi lahh weyh :) Gembira jumpa kau. Selamat belajar lahh kat maktab tercinta aku tue, MRSM Kepala Batas. Congrats lahh korang next year Ulul Albab. Semoga korang dapat bertahan. Hhee :D
posted by Najwa Najihah at 12:25 AM |